Реставрація велосипеда - Форум

Сайт велосипедистів

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика

П`ятниця, 2016-12-09, 10:40 AM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Реставрація велосипеда - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Ремонт велосипедів » Фарбування велосипеда » Реставрація велосипеда
Реставрація велосипеда
AdminДата: П`ятниця, 2009-04-03, 2:57 AM | Повідомлення # 1
Administrator
Група: Администраторы
Повідомлень: 99
Репутація: 0
Статус: Offline
З чого почати реставрацію ретро проекту?
Рекомендується скористатися ілюстрованими посібниками з велосипедів з історичними довідками і спеціалізованими статтями для розширення кругозору.
Коли ви визначитеся з вибором що любиться вам велосипедній моделі і відчуєте в собі сили відреставрувати її, ми рекомендуємо вам продовжити докладне вивчення вибраної моделі і сучасної нею епохи. Особливо корисними можуть бути журнали того часу, з них можна черпнути ідеї модних тоді стилів, це стане в нагоді вам, коли придумуватимете свої відмітні знаки і символи. Оскільки в першу чергу суддівством оцінюється ступінь оригінальності концепту, деталі не мають особливого значення. У мистецтві дизайну кожен знаходить щось своє і відтворює це з мінімальними змінами.
Це абсолютно законно і сприяє розвитку особистого смаку.
Гарненько подумайте про ваш проект, не поспішайте з покупкою деталей і початком роботи над ними. Чим довше ви роздумуєте над ним, тим краще і якісний він буде виконаний. Час, проведений таким чином, не втрачений дарма, оскільки саме весь процес цілком приносить повне задоволення.
Що таке Кастом-апгрейд сталевих велосипедів або Хот Рід стиль?
Це модельні рами (типу Лелека, Десна, Орля будь-яка сталева рама і будь-яких сталевих дорожніх велосипедів), оснащені сучасними деталями. Рами цього типу, зроблені із сталі, відповідної форми, володіють великою вагою, ніж сучасні дорожні велосипеди. Є любителі, що використовують одношвидкісну передачу на цих моделях. Але ті, кого більше цікавить технічне оснащення, хто вважає за краще збільшувати працездатність велосипеда, додають багатошвидкісні передачі, тим самим, спрощуючи запуск велосипеда важкоатлета на першій передачі, в результаті пересуваючись з меншою витратою сил на високій швидкості.
Традиційна практика припускає максимальну заміну сталевих компонентів на алюмінієві. Сюди відносяться обода, системи шатунів, рулюй, підсідельні штирі і т.д. Надалі це полегшення покращує експлуатацію. Поступово вони стали розфарбовувати їх, уручну або пензликами. Подібний рід діяльності відноситься до «домашнього розпису». Цікаво, що сучасні Вуличні велосипеди є, по суті, повторенням, переробкою Вуличних велосипедів 40-х, 50-х і 60-х років. Юні панки і вандали минулого від душі пораділи б, дізнавшись, яких висот досягли їх улюблені велосипеди.
Традиційно, модельні велосипеди цього типу мали одне гальмо, розташоване на задньому колесі. Це було цілком досить, оскільки велосипеди були повільні, важкі і використовувалися підлітками, які важать набагато менше за дорослих. Сила гальмування залежить від швидкості і маси. Важкому велосипеду, керованому дорослим гонщиком на високій швидкості, який могли собі представити споживачі велосипедних дизайнерів того часу, недостатньо мати одне просте гальмо. Гальмо на передньому колесі необхідне на будь-якому велосипеді - більш того, він є першою необхідністю. Часто він забезпечений прогумованою колодкою, що чіпляє обід.
Циліндрові і дискові гальма надзвичайно популярні, і в майбутньому, будуть ширше поширені на вуличних пологах, особливо, якщо виробники дискових гальм продовжать знижувати ціни на цю продукцію. Сучасні задні внутрішні багатошвидкісні передачі придатніші з ефективним циліндровим гальмом. Творці велосипедів, що віддають перевагу різкому перемиканню швидкостей, зазвичай забезпечують заднє колесо ободнимі гальмами, хоча, можливо, дискові гальма стануть популярнішими і в цьому застосуванні.
Вуличні велосипеди Хот Пологи мають багато загального з гірськими велосипедами, оскільки ці рами служать основою і для даунхилла. МТБ зазнало безліч цікавих технічних перетворень з моменту свого створення, їх охоче використовують для створення вуличних Хот Рід велосипедів сьогодні, оскільки важливим компонентом естетики Вуличного Хот Роду, крім функціонування, є зовнішній вигляд.
Сучасні Вуличні Хот Рід гонщики не відчувають нестачі у фабричних фарбах на відміну від своїх вело-панковськіх попередників; якість «домашнього розпису» значно зросла. Сучасний стандарт сьогодні - це бездоганна гладкість і блиск покриття, без допустимих раннє, помітних мазків кисті.
Існує три методи фарбування, що практикуються Вуличними Хот Роддерамі. Новітній - це порошкове покриття. Чиста металева рама підвішується в приміщенні і розфарбовується кольоровим пластиковим порошком, що додає їй електростатичну привабливість. На рамі зберігається необхідна і достатня кількість фарбника, вся зайва обпадає. Потім забарвлена рама поміщається в духову шафу. Жар сплавляє пластиковий порошок і сталеву раму. В результаті покриття стає гладким і бездоганним, стійким проти подряпин і ськолов. При використанні цього методу можливий широкий вибір квітів і візуальних ефектів, більший, ніж при традиційних фарбувальних методах.
Лаки і емалі здаються привабливішими, це природно, оскільки вони дають більше можливостей для творчого самовираження при традиційній технології розпилювання фарби. Імроновиє і інші бінарні методи хай-тек набагато стійкіше за старі методи, що наближає їх по довговічності до порошкового покриття. Методи традиційного фарбування завжди будуть більш трудомісткими, ніж порошкове покриття, із-за багатоступінчатої підготовки, шпатльовки, розфарбовування; коли після кожного етапу потрібно робити паузу, щоб матеріал підсохнув. Можливо, комусь і подобається проводити весь свій вільний час за розфарбовуванням велосипеда, і насправді це достатньо приємне заняття.
Коли справа доходить до фарбування, багато творців велосипедів відносять рами в спеціалізовані магазини технічного фарбування або звертаються в служби порошкового покриття. Інші набувають компресорів і пульверизаторів і роблять всі своїми руками в гаражах або на задніх дворах. Зроби сам - це третій метод фарбування.
Більшість старих «майстрів» домашнього розпису застосовували саме цей, останній метод. Оскільки робота велася, як правило, з необробленою поверхнею, якість страждала. Вело-панки були погано знайомі з фарбувальними технологіями, тому їх роботи виглядали достатньо неохайно, не дивлячись на використання пульверизаторів. Користуючись традиційними способами заливки, фарбування і поліровки, можна в домашніх умовах добитися практично такого ж результату, як і при виборі два інших методів. Перелік квітів і ефектів вже, але все одно можна вибрати з палітри пульверизаторів, куди входять перловий колір, металік, хамелеон і багато інших.
Багато творців Вуличних Хот Пологів випробовують задоволення від виблискуючих одноколірних фарбувальних робіт. Інші йдуть далі в Хот-род кастоме. Язики полум'я, гребінці, різні смуги та інші, популярні при фарбуванні, компоненти дизайну додадуть велосипеду крутизни. Їх же можна використовувати на одноколірній основі.

Що таке радикальний кастом?
Їх також називають «дикі велосипеди», «високі велосипеди», «екстремальні чоппери». Це або радикальні переробки шаблонних рам, або збірні рами.Це не найпрактичніший вид транспорту, хоча кататися на нім можна. Скоріше це просто можливість - відкрити в собі таланти винахідника, спосіб самовираження.
Для того, щоб сконструювати такий велосипед, потрібно керуватися наступними питаннями: «Як він виглядатиме на параді?», «На нім реально кататися?», «А чи зможу я його зробити?», «Чи вийде він і красивим, і цікавим?». Якщо зможете відповісти «та» на більшість питань, ви підходите під дану категорію.
Що таке художній кастом?
Це в графічному плані категорія самого видовища велосипедів кастом, оскільки велика частина рами покрита рамковим обтічником. Цей обтічник може бути виконаний у формі об'ємного доповнення до самої рами, або може бути знімним, комбінованим каркасом, який встановлюється власне на рамі.
Основний принцип обтічників, на відміну від лепніни, в тому, що вони забезпечують велику площу для закрашення і графіки. На звичайних рамах місце для фарбування мало, вони недостатньо об'ємні для класичних, традиційно автомобільних і мотоциклетних кастом узорів.
У цій категорії максимально розширені товсті труби моделей де люкс, виконані в оригінальному обтічному стилі. Стилізація в даному випадку не переслідує практичних цілей, тобто аеродинаміки і т.д. Перша і основна вимога тут - видовище. Обмежень на тип рами або товщину труб немає.

Що таке кастом велосипед з мотором?
Мотор - це цікаве і незвичайне доповнення до велосипеда. Ця деталь, поза сумнівом, відноситься до культури кастом, і це найкрутіше, що ви можете зробити для свого велосипеда. Якісно зроблений мотор є дуже симпатичне явище. Поєднуючи мотор з цікавою рамою, ваш велосипед буде справжнім шедевром. До того ж, поїздка по місту, що супроводжується характерним звуком, стане справжньою пригодою. Це межа мріянь дитини, яка кріпить різні пристосування на крила, щоб добитися цього «шуму мотора», коли спиці зачіпають їх.
Не перестарайтеся в моторизації вашого велосипеда, адже відомо, що Харлі-девідсон і Хонда теж починали з простого мотора на велосипеді.

Правила КДБ(Асоціація Кастом-глав-байк) для цієї категорії відповідають російським нормам для засобів пересування. Моторізірованний велосипед зазвичай розцінюється як велосипед, і не вимагає спеціальної реєстрації. Страхування і права водіїв також зазвичай не є обов'язковими. Ці велосипеди повинні володіти можливістю пересування за допомогою педалей. Допустима наявність три або чотирьох коліс, якщо реальне пересування за допомогою педалей і основа конструкції виконана за велосипедними технологіями. Мотор не повинен перевищувати розміру понад 50 квадратних см, в цілях дотримання правив, максимальна швидкість велосипеда не повинна перевищувати 50 км. в годину.
Це набагато перевищує можливості звичайного велосипеда, при цьому даний засіб пересування відноситься до класу велосипедів. Швидкісні можливості не є такими, що визначають на вело-кастом парадах, велосипед повинен бути в змозі проїхати обов'язкову дистанцію параду, без використання мотора.
Це категорія велосипедів не відноситься до мопедів і мокикам, хоча згідно із законом, обидва даних вигляду відносяться до моторизованих велосипедів. У неї входять модифіковані велосипеди з приєднаним, доданим мотором. Конструювання велосипедів Кастом з мотором дозволяє зробити вже готовий велосипед набагато цікавіше і незвичайніше за початковий варіант.
Пристрій мотора є важливим критерієм в даній категорії. Більшість невеликих моторів, зазвичай використовуваних на велосипедах, на перший погляд не дуже презентабельні. Поверхня мотора оброблена погано, не зачищена. У плані дизайну мотор не ідеальний, оскільки такі компоненти, як всмоктуючий фільтр і вихлопна труба з глушником просто необхідні. Один з найпопулярніших методів фарбування старовинних мотоциклів було розфарбовування блоку і циліндрів, і поліровка країв під хром. Крім цього, існує безліч способів прикрасити мотор.
Багато чого цікавого можна знайти в магазинах металевих виробів - хромовані деталі можна пристосувати як всмоктуючий фільтр, вихлопну трубу або для внутрішньої обробки.
Що таке lowrider стиль?
Основою може служити будь-яка рама, неважливо, старого типу або нового. Головною особливістю даної категорії є зовнішній вигляд, практичний чинник не має особливого значення. Ці велосипеди конструюються для неквапливого катання по вулицях або велодоріжках, поки перехожі захоплюються їх красою і крутизною. Несхожі на вуличні дорожні, ці велосипеди не володіють високою працездатністю. Кращим прикладом подібної безпечності служить, популярне в цій категорії, променеподібне колесо з 144 спицями. 36 сталевих спиць на стандартному колесі 26” велосипеда вважаються великою тяжкістю, колесо з 144 спицями перевищує їх вагу в чотири рази.
Додайте до цього ще одношвидкісну педальну систему передач, і слова «повільний» і «важкий» придбають для вас глибший сенс. Якщо представляти ці колеса, як засіб для схуднення, їх популярність безумовно зросте. Для цієї категорії практично неможливо підібрати компоненти з легких сплавів, оскільки хромована сталь виглядає набагато презентабельнєє полірованого алюмінію. З подібним підкреслено непрактичним, акцентованим на зовнішній вигляд, підходом до велосипеда можна вважати господаря круїзера чепуруном, але не можна не визнати, що у нього міцні ноги.
Природно, ця категорія не обмежується тільки одношвидкісними передачами. Просто основна ідея спочатку була в тому, щоб не надавати великого значення працездатності велосипеда. Творці такого роду велосипедів використовують як основу і сучасні рами, такі, як МТБ олдськульного напряму або фабричні круїзери. До тих пір, поки їх не зацікавить видозміна зовнішнього вигляду велосипеда, вони не відмовляються від багатошвидкісного пересування і відповідного гальмування.
Працездатність велосипеда не є необхідною вимогою цієї категорії. Основна увага приділяється зовнішньому вигляду. Велосипеди цієї категорії красиво, якісно і цікаво пофарбовані, у них хромоване або позолочене покриття, різноманітні узори, зроблені розпилювачем. Велосипед вважається придатним для вело параду, якщо він в змозі проїхати його від початку і до кінця.
Творці Круїзеров Кастом багато виграють від спільності з широко поширеними і популярними велосипедами lowrider. Оскільки існує великий вибір не дуже ефективних, розумних в ціні, круто виглядаючих велосипедних деталей. Так, поєднуючи модельні сидіння класу люкс і інші різноманітні аксесуари lowrider, творець Кастом Круїзера має всі можливості для створення свого особистого витвору мистецтва. Коли наступного разу опиніться на велосипедному параді і побачите приголомшливий велосипед, потисніть руку його творцеві, тому що він зробив по-справжньому класну річ.

 
Форум » Ремонт велосипедів » Фарбування велосипеда » Реставрація велосипеда
Сторінка 1 з 11
Пошук: