Все про Шини - Форум

Сайт велосипедистів

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика

П`ятниця, 2016-12-09, 10:39 AM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Все про Шини - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Ремонт велосипедів » Шини і камери велосипеда » Все про Шини
Все про Шини
AdminДата: П`ятниця, 2009-04-03, 3:06 AM | Повідомлення # 1
Administrator
Група: Администраторы
Повідомлень: 99
Репутація: 0
Статус: Offline
Все про Гуму

а даний момент широкого поширення набули два матеріали: гума і компаунд.
Каучук здобувають шляхом коагуляції соку каучукових дерев, проте це вельми дорогий спосіб, тому набагато частіше застосовується синтетичний каучук, який за великим рахунком не особливо-то і відрізняється від натурального. А масло-бензостойкую гуму можна отримати тільки з синтетичного каучуку. Гума виходить шляхом додавання в каучук наповнювача, звичайно це сажа, і подальшій вулканізації. Через велику кількість наповнювача різко погіршуються властивості гуми, в першу чергу зносостійкість, але вартість знижується мало не в геометричній прогресії.
Як перевірити якість гумової покришки в магазині
По-перше, з дуже сильним натисненням проведіть по гумі сухим пальцем - якщо на пальці залишиться добре помітний слід, означає в цій гумі дуже багато наповнювача і жити вона буде мала і погано.
По-друге, на протекторі будь-якої покришки є безліч тоненьких "вусиків". На дійсно хорошій гумі такий вусик відірвати украй скрутно. Наприклад на Nokian M&G вони розтягуються приблизно в 3,5-4 рази, але відриватися не бажають - вислизають з пальців. А на не стійкій до зносу гумі такий вусик відривається легко і невимушено, навіть не витягнувшись хоч би в два рази. Зауваження: для того, щоб зробити висновок про зносостійкість гуми, потрібно спробувати відірвати 2-3 вусики з різних боків покришки, звичайна якість гуми нерівномірно.
По-третє, подивитеся на загальну якість виготовлення покришки: наявність сторонніх прілівок і напливів гуми, каверн, якість закладення бортіровочного шнура, кривизну самої покришки. Може бути я і не має рації, але в магазині я ніколи не беру криві покришки, я вибираю ті, у яких не гнутий бортіровочний шнур, стінки покришки без "гармошки" (вельми часто бачу покришки з такими складочками). І на мій погляд вельми дивно, що продавці починають переконувати мене в тому, що "це нормально, це все розправиться, коли накачаєте покришку". Якось не виходить розпрямляти криві покришки..
Компаунди - композиції на основі різних полімерів і мономерів. У виробництві дешевші, ніж гума, а по своїх якостях, в першу чергу це опір коченню, перевершують гуму з синтетичного каучуку. Незрозуміло чому, але покришки з компаундів в 2003 році практично перестали продаватися в магазинах.
Як перевірити якість покришки з компаунда в магазині
Єдиний спосіб перевірки - спробувати відірвати декілька "вусиків" від протектора: вони повинні розтягуватися як мінімум в 2 рази. Але дуже часто на покришках з компаунда "вусиків" немає. Тому покладетеся на простий візуальний огляд на предмет крівостей стінок і неякісного закладення бортіровочного шнура. Загалом і в цілому будь-яка покришка з компаунда буде краща, ніж покришка з гуми за ту ж ціну.
Як відрізнити покришки з компаунда від покришок з гуми
Відмінність, як випливає з назв - в самому матеріалі. Проведіть з силою сухим пальцем по гумовій покришці - ви дуже добре відчуєте, як гума тягнеться за пальцем. А так само провівши по покришці з компаунда ви практично не відчуєте, що матеріал тягнеться за пальцем.
Специфіка сезонних покришок
Зима, кінець осяй і початок весни - весь той час, коли є лід і сніг. Якщо з ожеледдю можна боротися тільки одним способом - поставивши хороші шипованниє покришки типа Nokian WXC 300, або зашиповав їх самостійно, то сніг припускає масу різноманітних рішень, залежно від кондицій самого снігу. Для малоутоптаного, рихлого снігу оптимальний протектор з рідкісними, високими елементами, типа Panaracer Fire Mud. Для снігу, що добре укотив або утоптаного, без полоу потрібний протектор з дрібнішими і частішими елементами, щось подібне до Panaracer Fire XC. Сніг з полоом має сенс прирівнювати до ожеледі. І у будь-якому випадку взимку потрібні ширші покришки, ніж літом, хоч би назад.
Полусліки і сліки для зимового катання неприйнятні (ну звичайно, ви можете поїхати на полусліках - доставите таким, що оточує масу задоволення своїми кульбітами, правда, не забувайте, що можна не встигнути загальмувати і приїхати або в когось, або в щось).
Весна і осінь - роздолля для всіх, хто любить катання в найскладніших умовах по грязі. Я віддаю перевагу звичайній літній агресивній або універсальній гумі спереду, а назад ставлю що-небудь з рідкісними направленими грунтозацепамі, типа Nokian X-Trak, Michelin XL-S.
Літо - в основному, всі покатушки відбуваються по асфальту і сухим грунтовкам. Тому має сенс ставити сліки або полусліки. Але у будь-якому випадку треба виходити із специфіки конкретного маршруту: якщо передбачається проходження через болота або піски, то краще поставити що-небудь агресивне, поширше, з рідкіснішим протектором. Зайве тренування м'язів на асфальті не пошкодить, а комфорту при проходженні важких ділянок буде набагато більше. Я у виборі гуми орієнтуюся на найбільш важкі ділянки маршруту. Хоча можна вибирати гуму виходячи з умов на щонайдовших ділянках маршруту. І те і інше буде правильним.
Разниє пріблуди в структурі покришок
Найвідоміша фіча - кевларовая стрічка, що вбудовується під протектор покришки. Реально захищає від будь-яких ріжучих предметів, що валяються на дорозі. Абсолютно не захищає від предметів, що колють, наприклад від цвяхів, скріпок від стіплера і т.п.
Не менш відома фіча - кевларовий бортіровочний шнур. Найголовніше перевага такої покришки - її можна свернуь в акуратний рулон і узяти з собою в похід. Друга перевага - така покришка помітно легше, ніж покришка із сталевим бортіровочним шнуром. Я чув якусь дивну думку з приводу того, що взимку ці покришки не можна використовувати, оскільки кевлар "гниє".. Дивне, м'яко кажучи, думка. І неправильне, кевлар - інертний матеріал.

 
Форум » Ремонт велосипедів » Шини і камери велосипеда » Все про Шини
Сторінка 1 з 11
Пошук: