Шини які ми вибираємо - Форум

Сайт велосипедистів

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика

П`ятниця, 2016-12-09, 10:44 AM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Шини які ми вибираємо - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Ремонт велосипедів » Шини і камери велосипеда » Шини які ми вибираємо
Шини які ми вибираємо
AdminДата: П`ятниця, 2009-04-03, 3:15 AM | Повідомлення # 1
Administrator
Група: Администраторы
Повідомлень: 99
Репутація: 0
Статус: Offline
Шини які ми вибираємо

Досить багато, а особливо новачки, практично не замислюються про те, які шини стоять на їх байці. Та і сам вибирав перший велосипед, орієнтуючись на товщину коліс, бо виглядають вони краще .

Спробуємо розглянути типи шин, покришок і протекторів з погляду пензенського байкера на наших же дорогах

найпоширенішим типом шин для ГІРСЬКОГО велосипеда є бортові (клінчерниє), які складаються з покришки і камери. Покришка забезпечує форму шини, її товщину, зчеплення з дорогою, захист від проколів камери. Сучасні ШОСЕЙНІ велосипеди комплектуються вузькими клінчернимі шинами високого тиску , що забезпечує кращу катімость на асфальті. Найрідкісніший же тип шин всі ми колись зустрічали на найпершому байці Триколісному монстрові радянського виробництва - це цілісні литі гумові шини.
Убити їх нереально складно, але разом з цим, вони мають більшу вагу, жорсткий “відскік” /амортизацию - і в цілому, загальну некомфортність поїздки. Декілька кращими по своїх властивостях є беськамерниє шини , де, за словами виробників, збільшена стійкість до проколів і понижена вага. Але такий тип шин вимагає і спеціальних ободів, що забезпечують герметичність і клеївши. Виходячи з вищенаведених типів і зважаючи на специфіку пензенських доріг, на мій погляд, виправдана установка клінчерних шин . Як найбільш поширених у продажу, легенях в ремонті, заміні і монтажі.

.
Матеріал виготовлення.

Двома словами про матеріали. Гума і компаунд. Два види матеріалів, широко використовуваних у виготовленні покришок.

Гума , а вірніше, її синтетична похідна, створена на основі каучуку і різних наповнювачів, поступається по своїх якостях компаунду . При рівній вартості покришок з різних матеріалів, зносостійкість, властивості катімості, дешевизна - всі переваги залишаються за компаундом - композиції на основі різних полімерів і мономерів.

Визначити, що перед Вами можна таким чином - проведіть з силою сухим пальцем по гумовій покришці - ви дуже добре відчуєте, як гума тягнеться за пальцем. А так само провівши по покришці з компаунда, ви практично не відчуєте, що матеріал тягнеться за пальцем.
Протектор і ширина покришки.

Спершу визначимося, для чого беремо ту або іншу покришку.Основний стиль катання визначає вибір. Чи будуть ці покатушки на Сурськоє, довгі поїздки по асфальту або повне бездоріжжя в болотистому лісі.

Керуючись своїми намірами і простими законами фізики і робимо висновки:
Марафони, довгі поїздки по асфальту, майже без грязі. Тут без сумніву лідерство тримають вузькі покришки, практично без малюнка протектора( сліки ) Основні переваги - вузька пляма зіткнення покришки з асфальтом, робить поїздку менш утомливою в рази. Такі покришки зазвичай встановлюють на одинарні, полегшені обода шосейних велосипедів. Але іноді і на гірські, якщо предстоїт довга поїздка по твердому покриттю. Мінуси - Такі покришки практично безглузді після дощу, на слизькій траві в лісі, швидко зариваються в пісок і тонуть в грязі якраз із-за тих властивостей, що допомагають їм на твердому асфальті.
Схильні до частих проколів через те, що матеріал прагнуть робити тонше(зниження ваги).

.
Агресивний малюнок протектора ( зла гума ) і помітно велика ширина покришки допоможе на бездоріжжі, в топкій або рідкій грязі, піску. Із-за широкої плями зіткнення на дорозі і розвинених грунтозацепов такі покришки видають своєрідний гул при їзді на асфальті. Опірність коченню набагато більша, ніж на сліках і їхати далеко на таких покришках помітно складніше. Полегшити їзду по жорсткому покриттю допомагає великий тиск в камері. Хоча 5-а крапка відгукується на цей прийом по своєму, але звикнути можна Особливо, якщо навчитися підніматися на педалях при проїзді через чергову ямку. Гума для виготовлення таких покришок зазвичай використовується жорстка і товста, що допомагає в боротьбі з проколами Проте, як я зрозумів на власному досвіді, для мого стилю катання вони підходять менше, ніж наступний вигляд:

.
Полусліки або “вседорожниє”. Цей вид покришок володіє властивостями і першого і другого типу, будучи деяким компромісом. Бігова доріжка досить рівна, як на сліках, а з боків розвинені грунтозацепи. Їзда на таких покришка комфортніша, ніж на “злій гумі”, але і істотних мінусів сліков у неї теж немає. Відчуваєш себе досить упевнено і на асфальті і в лісі. Проте, проколи - частий супутник поїздки, оскільки бігова доріжка в набагато меншому ступені захищена, чим на попередньому варіанті. .
Зимові шини . Для безпечної і ефективної їзди зимою потрібні спеціальні шини. Залежно від дорожніх умов як зимові можуть виступати внедорожниє шини з рідкісним і високим малюнком протектора або спеціальні шипованиє шини. Перші можуть використовуватися на засніжених дорогах або сніжному бездоріжжі. Другі незамінні на чистому льоду, обмерзлих дорогах, і щільному сніжному накаті. Але на практиці, і в першому випадку більшість шипованих шин поводяться цілком гідно.
Обкатка шипованих шин

Шипованиє покришки, на відміну від нешипованих, необхідно обкатувати. Ось що пише про обкатку велосипедних шин компанія Nokian Tyres, виробник, що спочатку робить акцент на виробництво зимових покришок для різного транспорту:
Приблизно 50 кілометрів проїдьте по дорозі з щільним покриттям.
Уникайте різких прискорень і гальмувань.
Тільки акуратне гальмування буде гарантією того, що шпильки займуть свої кубла в покришці належним чином.При нормальному використанні шипованих покришок, ви можете втратити декілька шпильок із-за сильного тертя, але це помітно не впливатиме на робочі характеристики покришок.
Ради з використання зимової гуми.

Шипованиє шини дуже чутливі до тиску. При високому тиску у контакті з дорогою буде лише мала частина протектора і всього 1-2 шпильки. Шпильки чисто фізично не зможуть утримати велосипед і гризтимуть лід. Із зменшенням тиску пляма контакту і кількість шпильок що зчіплюються з дорогою збільшується, і керованість велосипеда істотно підвищується. Дуже низький тиск веде в протірам і пробої боковин покришок, що дуже швидко виводить їх з ладу.
Ради при покупці:

Вибираючи покришку необхідно уважно оглядати її стан. Сумнів в якості повинна вселити її кривизна, що випирає назовні бортіровочний корд, напливи гуми (десь більше, десь менше) і т.п. недоліки виготовлення. Спробуйте відірвати вусики на покришках(якщо вони, звичайно, є) - те, наскільки вони зможуть витягнутися - показник якості гуми. Вусики на хорошій гумі або компаунді повинні витягуватися, не лопаючись як мінімум в 2 рази. Визнаними хедлайнерамі у виробництві шин є такі бренди як Nokian, Maxxis, Schwalbe, Michelin. Подібні написи на виробі, що набуває, вселяють оптимізм .
Є і бюджетні варіанти - бренди Kenda і Ritchey SpeedMax, Tioga. Плюс до всього, в лінійці кожного з виробника є як і дорогі, так і дешевші варіанти. Вибирати нам, покупцям.

 
Форум » Ремонт велосипедів » Шини і камери велосипеда » Шини які ми вибираємо
Сторінка 1 з 11
Пошук: