Велосипедні ланцюги З моменту появи велосипеда пройшло не так багато часу, але вже близько ста років конструкція велосипеда не зазнає яких-небудь кардинальних змін. Які ж рішення виявилися такими довговічними? Мабуть, трьома революційними кроками в розвитку велосипедної справи стали: ланцюговий привід, пневматична шина і ромбоподібна рама.
З появою на велосипеді ланцюга від педалей до колеса, стало можливим зменшити розмір коліс з півтора метрів до 600-700 мм, що, у свою чергу, привело до підвищення безпеки їзди, а також до підвищення швидкості руху. Чому ж був вибраний саме ланцюговий привід, а не, скажімо, ремінною або шестерінчастий? Ланцюговий привід, на відміну від шестерінчастого, достатньо легкий, в порівнянні з ремінним - не прослизає. Ланцюги, використовувані у велосипедах, розраховані на цілком певне завдання - зраджувати зусилля з найменшими втратами, з чим вони досить добре справляються. При цьому вони міцні і ізносостойки в певних межах.
До того ж, використовуючи ланцюговий привід, можна легко організувати достатньо просту багатоступінчату передачу. У велосипедах використовуються тільки однорядні ланцюги.