Сайт велосипедистів

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика

Четвер, 2024-04-25, 1:57 AM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Ремонт велосипеда своїми руками - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Ремонт велосипедів » Трансмісії » Ремонт велосипеда своїми руками
Ремонт велосипеда своїми руками
AdminДата: П`ятниця, 2009-04-03, 3:23 AM | Повідомлення # 1
Administrator
Група: Администраторы
Повідомлень: 99
Репутація: 0
Статус: Offline
Ремонт велосипеда своїми руками

коли за велосипедом дбайливо залицяються, коли його господар володіє хорошою технікою їзди, то і велосипед "відповідає" господареві вірністю і справно служить йому багатьох років, а в дорозі рідко ламається.

Перш за все велосипед в похід повинен відправлятися в бездоганному стані, всі слабкі деталі в нім повинні бути замінені удома, всі вузли відрегульовані. І в поході щоденний огляд і чищення велосипеда (як правило, вечорами) повинні стати таким же звичним ритуалом, як умивання вранці. Треба очищати машину від пилу і грязі, витирати досуха і змащувати ланцюг, інші ходові деталі велосипеда, особливо якщо вдень потрапили під дощ, усувати всі виниклі за день неполадки, поскрипування, деренчання, які крім загрози втрати деталей або серйознішої поломки в самому невідповідному місці просто нервують інших.
Особливо уважно треба оглядати ходові вузли, натягнення спиць, кріплення рулюючи, багажника.
Перевіряється плавність ходу переднього і заднього коліс. Заїдання і пробуксовиванія в з'єднаннях не допускаються. Підтягаються різьбові з'єднання. Перевіряється тиск в шинах. Покришки повинні щільно прилягати до бортів обіддя по всьому колу. Вивіряється центровка коліс. Проводиться перевірка натягнення ланцюга. Гальма повинні діяти без заїдання, забезпечувати плавне і повне гальмування. Перевіряється наявність і справність всього спорядження велосипеда.
При стукоті, скрипі і інших звуках, що виникли протягом дня в ходових вузлах, треба обов'язково з'ясувати причину появи цих звуків, вузол розібрати і замінити деталі, що вийшли з ладу: сепаратори, що зламалися, або конуса, кульки, що лопнули, пошкоджені осі або вал каретки.

А що чаші всього ламається в поході?
Найуразливіші місця будь-якого велосипеда - це його шини. Часто лопаються спиці, особливо на щебеневих і тряских дорогах. Трапляються поломки вузлів перемикання передач (тріскачка втулки заднього колеса і власне перемикач), вузлів, що безпосередньо несуть на собі основний вантаж (замок сідла, багажник).

Якщо камера випускає повітря поволі, перш за все перевіряють вентильну гумку і у разі пошкодження її міняють. Якщо ж вона ціла, значить, десь є найдрібніший прокол (або проколи). Деякі велотурісти і тут не поспішають міняти камеру. Вони всередину запускають 2-3 кубічних сантиметра води, які, створивши тонку плівку на внутрішній стінці камери, забивають мікроотвори. 'Така міра дозволяє доїхати до привалу. Якщо ж повітря виходить швидко, ставлять запасну камеру. Щоб не займатися заклеюванням камер в середині дня в дорозі, бажано мати в групі декілька запасних камер. Заміна камери займає 15-20 хвилин.
Перш ніж вставляти нову камеру, треба уважно оглянути внутрішня і зовнішня сторони покришки на місці проколу: у ній може застрягти шматочок скла, металу, маленький цвях і т.д. Причиною проколу камери може виявитися і кінець спиці, що пройшов через гумову стрічку обода. У той же вечір на бівуаці камеру, що продірявилася, треба заклеїти.
Деякі заклеюють камери тонкою липкою плівкою ("ськотчем"). На накачану камеру накладають латки одна поверх іншої (навхрест). Коли кінчаються латки у велоаптечках, вирізують шматок гуми із старої камери. Вставляти відремонтовану камеру потрібно обов'язково суху і чисту. При заміні камери внутрішню поверхню покришки треба очистити від частинок гуми і пилу, а камеру, що вставляється, припудрити тальком, особливо в місці латки.

 
Форум » Ремонт велосипедів » Трансмісії » Ремонт велосипеда своїми руками
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: