Сайт велосипедистів

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика

Вівторок, 2024-04-16, 2:15 PM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Гібридний велосипед - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Вело новини » Вело новини » Гібридний велосипед
Гібридний велосипед
AdminДата: П`ятниця, 2009-04-03, 3:06 AM | Повідомлення # 1
Administrator
Група: Администраторы
Повідомлень: 99
Репутація: 0
Статус: Offline
Гібридний велосипед

Відмінності в типах велосипедів, що існували в 80-х роках, були такі істотні, що багато велосипедистів стикалися з необхідністю самостійно допрацьовувати велосипед. Перед ними стояло традиційне питання: "Що робити?". Наприклад, велосипедистові для змагань потрібний відносно міцний велосипед з хорошою прохідністю для їзди по перетнутій місцевості, але на трасі зустрічаються ділянки з асфальтовим покриттям, де не менш важливі і хороші ходові якості. Що робити в такій ситуації? Набувати двох велосипеда? Дорого, та і не завжди можливо наперед передбачити, по яких дорогах доведеться їхати в черговій поїздці.
Порадити в подібній ситуації що-небудь конкретне було неможливе - адже ні гірський, ні шосейний, ні міський велосипед часто не задовольняли покупців по цілому ряду пунктів. Потрібно було створити велосипеди, що поєднують в собі кращі якості різних типів велосипедів.
Через деякий час з'явився велосипед нового типу, який так і був названий, - "гібрид". Такий велосипед увібрав в себе такі риси гірського велосипеда, як міцна рама, широкий набір передач і могутні гальма. Від шосейних і міських велосипедів гібриду дісталися колеса великого діаметру (28 дюймів) з відносно гладкими покришками середньої товщини. Подібні колеса обуславлівают хороший накат велосипеда при русі по асфальту і щільному грейдеру. Раму зробили дещо легше, ніж у гірського велосипеда.
Геометрію підібрали так, щоб забезпечити вищу посадку велосипедиста, яка дозволяє відчувати себе комфортніше в тривалих поїздках і поїздках з не дуже високою інтенсивністю руху. Зокрема, повернули провіс каретки, а рульову трубу нахилили декілька сильніше для більшої курсової стабільності велосипеда. Нерідко замість прямого керма на гібридному велосипеді можна зустріти "восьмеркообразний". Винесення часто регулюється по висоті, а для більшої зручності їзди підсідельний штир робиться амортизованим. Зараз більшість гібридних велосипедів комплектуються короткоходнимі амортизаційними вилками, з ходом 40-60 мм.
Зустрічаються моделі навіть з простою амортизаційною підвіскою заднього колеса. Крім того, зважаючи на більш "цивільного", ніж спортивного призначення в порівнянні з гірськими або шосейними велосипедами, гібриди нерідко стали комплектувати додатковим устаткуванням - щитками, багажниками, підніжками, електроустаткуванням. Але, на відміну від сити-байка, все додаткове устаткування не є обов'язковим для гібрида.
Багато виробників з часом взагалі стали розділяти гібридні велосипеди на два підтипи - кросові (cross) і прогулочні (trekking). Основний критерій такого розділення - якраз відсутність у кросових велосипедів і наявність у треккингових додаткового устаткування. І, відповідно, різне їх призначення - кросові велосипеди ближче до спортивних, треккинги - саме прогулочні.
Головна перевага гібридного велосипеда - його універсальність: при не дуже значному зниженні внедорожних властивостей, властивих гірському велосипеду, гібрид має помітно кращі ходові якості на шосе. Напевно, це кращий вибір для тих, хто любить їздити скрізь, окрім повного бездоріжжя, і не збирається брати участь в змаганнях. Ймовірно тому в даний час в дуже багатьох країнах світу, у тому числі і в Росії, гібридні велосипеди займають друге місце в об'ємі продажів після гірських велосипедів.
Для тих людей, яким в першу чергу були важливі хороші ходові якості на шосе, були створені так звані туристичні велосипеди, або "турінги". Це свого роду гібриди з гібрида і шосейного велосипеда. Їх можна описати як шосейні велосипеди з витягнутою для більшого комфорту при їзді і декілька міцнішою рамою. Крім того, на подібні велосипеди стали встановлювати міцніші колеса діаметром 28 дюймів з шинами середньої товщини. Не стали рідкістю і консольні гальма (замість кліщових). По цих параметрах турінги близькі до велосипедів для велокросу, все ще такого популярного в деяких країнах Західної Європи.
Крім того, діапазон передач у туристичних велосипедів ширший, ніж у шосейних, але вужчий, ніж у гірських або гібридних. Проте, на відміну від гібридів, турінги так і не набули широкого поширення.

 
Форум » Вело новини » Вело новини » Гібридний велосипед
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: