Сайт велосипедистів

Календар

«  Квітень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
П`ятниця, 2024-03-29, 12:26 PM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Головна » 2009 » Квітень » 3 » Як з розумом вибрати велосипед
Як з розумом вибрати велосипед
2:48 AM
Як з розумом вибрати правильний велосипед
Зараз я розповім Вам, як вибрати велосипед .Есть всього один критерій, який дозволить точно визначити зробили Ви правильний вибір чи ні, про нього я розповім в самому кінці статті, а поки зупинимося на технічній частині питання.У самому упрщенном, зрозумілому люому новачкові варіанті передбачається, що велосипед використовуватиметься для катання по паркам/лесам,туризма (походів вихідного дня, багатоденних походів) . Якщо Вас цікавлять детальніші описи і ради, сміливо слідуйте в кінець статті і подивіться посилання, які перенесуть Вас на інші серйозні сайти , посвещенниє велосипеду. Там Ви знайдете багато корисної інформації по темі. 
Скільки коштує велосипед? 
Нижня межа ціни, на мій погляд $350-400 (при покупці в сезон, взимку можна знайти дешевше). Дешевші велосипеди, як правило не достатньо надійні і при активному катанні вимагають дуже багато обслуговування. 
Як вибрати велосипед ціною до $500? 
Потрібно орієнтуватися на наступні критерії:

Відома марка, але не з дорогих. Подивитися варто на Merida, Trek, Gary Fisher, Giant, Rock Machine, Jamis, Author, GT, Norco, Kona (напевно ще багато чого забув), 
Алюміневая рама, хардтейл (т.е. тільки передній амортизатор, ніяких задніх амортизаторів), 
Гальма V-Brake (ободниє). Дискові (за такі гроші) брати не варто. Ободную гідравліку (Magura) брати теж не раджу. 
Ходова на 24-скорости. Останнім часом з'явилися бюджетні моделі на 27 швидкостей, це теж хороший варіант. Але менше 24-х (21, 18.) брати точно не стоїть, 
При інших рівних слід звернути увагу на обода. Краще, якщо вони будуть подвійні. Взагалі, обода на велосипедах такого класу це лотерея. Іноді попадаються досить живучі одинарні обода, бувають і паршиві подвійні. Але в цілому подвійні краще. 

При виборі велосипеда для туризму так само варто звернути увагу на наявність кріплення багажника. Останнім часом кріплення стали пропадати, таким чином фірми прагнуть підкреслити «спортівность» велосипеда.
Якщо катання передбачається без особливого екстриму - можна подивитися на «гібриди» (наприклад Author). 
Навіщо мені стільки швидкостей? У чому різниця між 21 і 24 передачами? 
Кількість швидкостей визначає клас навішування. Якісне навішування на 21 (семерник) вже давно не проводиться. Навішування на 21-скорость побудоване по застарілій конструкції, тому немає можливості провести плавний апгрейд навішування, потрібна практично повна заміна. Останнім часом є тенденція до зниження якості 24-хскоростной навішування, проте поки нічого критичного не немає. 
На що звертати увагу якщо грошей >$500? 
На вилку. Краще, якщо вилка володіє маслянним демпфером (пружінно-маслянниє і воздушно-маслянниє вилки). Насправді тільки такі вилки здатні забезпечити якісне демпфування. Хід вилки повинен бути 80mm або 100mm. 1-й варіант більш «спортивний», 2-й комфортніший і екстремальний. При ході вилки в 100mm бажана (але не обов'язково) наявність можливості блокування вилки, це корисно для укочування в дліниє гори. 
Гальма. На мій погляд, гальма повинні бути або класичні V-Brake, або дискові гідравлічні. Диски володіють кращою модуляцією гальмівного зусилля і плюс на них майже не робить впливу дощ і грязь. Разом з тим вони складніше в обслуговуванні і їх складніше ремонтувати в польових умовах. 
Що таке «гібрид“, чи варто брати такий велосипед? 
Гібрид це деяка суміш гірського і шосейного велосипеда. Від гірського він відрізняється великими колесами (28» як у шосейника), вужчою гумою. Від шосейного він відрізняється широкою (за шосейними мірками) гумою, переднім амортизатором, прямим кермом, ходовою від гірського велосипеда (3 зірки спереду, широкий діапазон ззаду).
Гібрид - хороший варіант для спокійного туризму. Прохідність у такого велосипеда нижча, швидкість по хорошому грунту/асфальту - вище. Для гібридів не буває хороших вилок, на них як правило не ставлять дискові гальма.
У Москві досить популярні гібриди Author і Wheeler. 
чи Варто брати двухподвесний велосипед? 
Двухподвесний велосипед дозволяє комфортніше їхати по бездоріжжю, проте досить великою ціною - навіть найдорожчі двухподвеси розгойдуються при їзді і поступаються за швидкістю хардтейлам в умовах хорошої дороги. Двухподвес хороший, якщо планується довга спортивна їзда по бездоріжжю. Мінімальний бюджет при покупці такого велосипеда - $900-$1000 , дешевші варіанти не виправдовують себе. Двухподвес принципово не підходить для багатоденних походів, оскільки на нього немає можливості встановити багажник. 
Коли краще купувати велосипед? 
Взимку на велосипеди досить великі знижки (зазвичай порядку 20%-30%), можна добре заощадити гроші. Вибір, правда, менше. Весною ціни вище, але є зате є всі можливі моделі. Літом, напевно, найгірше - ціни великі, вибір - менше.
Погано купувати на травневих святах - в цей час натовпи людей з очима, що горять, атакують веломагазіни, внаслідок чого важко добитися достатньої уваги продавця навіть при покупці дорогого велосипеда . 
Які потрібні аксесуари відразу при покупці велосипеда? 
Як правило, наступні аксесуари купуються при покупці велосипеда або в перший місяць катання:

Складаний набір шестигранників. Для підгвинчення всяких гвинтиків, установки багажника/крыльев/рогов, підстроювання гальм (у особливо запущених випадках) і т.п. Стоїть подібний наборчик біля 300р. 
Крила. Корисний (хоч і не модний) аксесуар для їзди в сиру погоду. Стоять від 200р до 500р залежно від навороченності. 
Насос, запасна камера і набір латочок. Бувають насоси з манометром, це корисно, оскільки новачки часто з незвички недокачиват покришки. Стоїть простій насос біля 300р. 
Маленька сумочка для складання всякої фігні. Особисто мені більше подобаються трикутнички, що вішаються на раму. Підсідельні сумки не зручні. Від 100р. 
Велокомьютер. Велосипедний спідометр/одометр. Наявність цього приладу, як правило, позитивно позначається на активності катання Стоїть від 300р. Рекомендую подивитися на велокомпьютери Sigma і Cat Eye. 
Утримувач для пляшки і пляшку. 
Роги на кермо. Корисний (хоч і не модний) аксесуар для їзди на дальні відстані (>50km). 
Багажник або спеціальний велорюкзак для складання їжі/одягу при їзді на дальні відстані. Багажник краще брати найміцніший з тих, що продаються, з товстими лозинами. Якщо кататися без багажника, то доведеться придбати рюкзак. Краще - спеціальний з «гнутою» спиною. Такі роблять Deuter, Salewa, Tatonka. Багажники зазвичай стоять біля 1000р. Рюкзаки - 2000-3000р. 
Задній і передній ліхтарик для їзди в темний час доби. Задній ліхтарик краще брати суміщений з відбивачем (такі робить, наприклад, Cateye). Передній ліхтарик буває або галогеновий (світить добре, їсть батареї теж добре), або светодіодний (світить яскраво, але погано. батареї витрачає дуже економно). Коштує комплект ліхтариків від 500р. Непогані ліхтарики робить Cateye і Sigma. 
Як підбирати велосипед по зростанню? На що впливає ростовка велосипеда? 
Ростовка велосипеда підбирається таким чином: необхідно розмістити велосипед між ніг стоячи на землі. При цьому між промежиною і верхньою трубою повинна поміщатися долоня (т.е. запас повинен бути ~10 см). Це забезпечить безпеку при зістрибуванні з велосипеда. З іншого боку, не варто брати дуже маленький велосипед (хоча помилка в меншу сторону краща, ніж у велику).
Ростовка велосипеда визначає інший важливий параметр - його довжину. При сумнівах у виборі ростовки потрібно мати зважаючи на, що велика (т.е. дліная) рама зручніше для їзди на великі відстані і по шосе. Коротша володіє більшою маневреністю і верткостью, але при цьому менш зручна для довгих заїздів.
Зазвичай ростовка визначається в дюймах довжини подсидельной труби (або сантиметрах), рідше - буквами ніби S/M/L/XL. Параметри велосипеда у різних виробників розрізняються, так само розрізняється «крок“ розмірів, так що ростовку потрібно підбирати окремо для кожної моделі велосипеда. Приблизно, ростовка 13“ відповідає зростанню 167cm, 16. 5“ - 172cm, 18“ - 180cm, 19. 5“ - 184cm., 21» - 192cm (цифри узяті із специфікації Trek 4x00 зразка 2002'го року). 

Тепер найголовніше. Ви вже вибрали велосипед, купили. З технікою все начебто добре, а може бути і ні, може бути Ваш велосипед найлегший серед велосипедів Ваших друзей-байкеров, а може бути найміцніший.
Ви катаєтеся цілими днями, на роботу і з роботи, або підкотилися один раз і поставили велосипед в коридорі, не знаючи, що з німа робити. Ситуації бувають разниє. Мета покупки велосипеда в 70% випадків одна - отримати задоволення. І лише в тому разі велосипед був вибраний правильно, коли Ви отримали задоволення більше, ніж могли б отримати іншим способом за ті ж гроші.


Переглядів: 2260 | Додав: Admin | Рейтинг: 3.7/3 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]