Сайт велосипедистів

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика

П`ятниця, 2024-04-26, 5:19 PM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Типи амортизаційних вилок - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Ремонт велосипедів » Велосипедні вилки » Типи амортизаційних вилок
Типи амортизаційних вилок
AdminДата: П`ятниця, 2009-04-03, 5:21 PM | Повідомлення # 1
Administrator
Група: Администраторы
Повідомлень: 99
Репутація: 0
Статус: Offline
Будь-яка амортизуюча система повинна складатися з пружного елементу, пом'якшувального удари, і демпфуючого елементу, що гасить коливання. Залежно від того, що вибране як пружний і демпфуючий елементи, існує три основні типи амортизованих вилок:
пружінно-еластомерниє (еластомерниє);
пружинно-масляні (масляні);
легко-масляні (повітря);
комбіновані з перерахованого вище варіанти.

В пружінно-еластомерних вилках , часто званих еластомернимі, роль пружного елементу грає сталева пружина, а демпфером служить полімерний стрижень, розташований усередині неї і що направляють, в яких ходять стійки. Багато еластомерниє вилок нерегульовані, а ті, що дозволяють регулювати жорсткість на практиці майже не дають зробити цього. Еластомерниє вилки володіють середньою вагою, недорогі. Але взимку консистентне мастило замерзає і вилка стає жорсткою. До того ж всі недорогі вилки достатньо швидко виходять з ладу.

пружинно-масляні вилки також працюють за рахунок жорсткості пружини, а демпфером служить масло, що перетікає з однієї порожнини в іншу через систему клапанів. Такі вилки можуть бути виконані з відкритою ванною або закритою, коли масло знаходиться в спеціальному картріджі. Перші простіше в обслуговування і довговічніше, другі можуть якісний регулюватися. Вилки можуть володіти тільки регулюванням стиснення або і стиснення, і відбою. Пружинно-масляні вилки найбільш довговічні. Головний недолік - цей клас вилок володіє найбільшою вагою.

легко-масляні вилки відрізняються від двох попередніх типів тим, що пружинячим елементом є не сталева пружина, а повітря. Демпфування здійснюється масляними картріджами. В даний час повітряні вилки найбільш легені. Існують повітряні вилки високого тиску і низького. Перші менш чутливі до перепадів температур, другі більш ізносостойки.

Окрім перерахованих вище типів, зрідка зустрічаються та інші. Прості пружинні вилки - дуже дешеві, з огидними характеристиками. Повітря, де повітря виступає в якості і пружини, і демпфера. Важелі, де замість телескопічного механізму використовується важіль, а пружиною і демпфером може служити все перерахованою вище.

 
Форум » Ремонт велосипедів » Велосипедні вилки » Типи амортизаційних вилок
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: