Рама - Форум

Сайт велосипедистів

Пошук

Міні-чат

200

Друзі сайту

Наше опитування

Як вам наш сайт???
Всього відповідей: 30

Статистика

П`ятниця, 2016-12-09, 10:42 AM
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Рама - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Ремонт велосипедів » Рама » Рама
Рама
AdminДата: П`ятниця, 2009-04-03, 2:38 AM | Повідомлення # 1
Administrator
Група: Администраторы
Повідомлень: 99
Репутація: 0
Статус: Offline
Рама - це основа будь-якого велосипеда. Матеріал, з якого вона виготовлена, якість його обробки, весь спектр вживаних технологій . все це напрямуювліяєт на ходові і експлуатаційні характеристики рами і велосипеда в цілому.

Розглянемо матеріали, вживані для велосипедних рам сьогодні.

Нижчим класом є звичайна сталь (Steel) , яка використовується для виготовлення найдешевших, дорожніх велосипедів. Вона . важка, з поганими експлуатаційними властивостями. Вироби з даного матеріалу має відносно малу міцність, надмірно велика вага, швидко іржавіють. Про подібні рами зазвичай говорять, що вони зроблені з водопровідних труб.

Високотянутая сталь (High Ten): добре "дихає" на нерівностях дорогі завдяки своїй гнучкості, проте теж характеризується незадовільними робочими характеристиками і великою вагою. Рами з цього матеріалу зазвичай не відрізняються високою якістю якістю виготовлення, незадовільно "котять" і миттєво корродіруют. Головне їх достоїнство . низька ціна.

З цього матеріалу виготовляють недорогі велосипеди для початківців. Сьогодні рами з цього матеріалу відживають свій вік, поступившись місцем дешевим алюмінієвим, в гігантських кількостях вироблюваних в Китаї, на Сінгапурі і т.п.

Хромомолібденовая рама (Cro-Moly) має всі достоїнства попереднього класу, але вона довговічніша, надійніше і легше. Вищого класу такі рами роблять із змінною товщиною стінок (баттінг). Рами з потрійним баттінгом одночасно міцні і достатньо легкі. У високоякісних баттірованних рамах багато виробників використовують труби фірм Reynolds, Columbus, Tange (і ряду інших), що славляться якісним опрацьовуванням матеріалу і що є свого роду "візитною карткою" елітної рами. Наявність баттінга можна подивитися безпосередньо на самій рамі . про це завжди пишеться на трубах.
У разі якого-небудь сумніву можна почитати про дану модель у фірмовому каталозі або зайти на сайт фірми-виробника. Велосипеди з хромомолібденовимі рамами високого класу мають відмінний накат на будь-якій дорозі. У сукупності з хорошим переднім амортизатором є дуже надійною і комфортною туристською машиною, здатною взяти участь і в гонці. До достоїнств хромомолібденової рами також слід віднести її здатність "писати трасу" . тобто згинатися на віражах і "допомагати" райдеру. Це добре відчувається на технічних трасах з безліччю поворотів. Позитивний момент хромомолібденових рам полягає ще і в тому, що у разі поломки їх досить просто заварити.
Ця обставина особлива важливо в подорожах високого рівня складності. Крім усього іншого, такі рами менш схильні до того, що ржавить. Їх часто вибирають велотурісти, що забираються в глухі куточки нашої планети (африканські пустелі, джунглі Амазонки або безкрайня тундра). Ціни на високоякісні хромомолібденовиє рами починаються з відмітки $400. Сьогодні великою проблемою є знайти хорошу хромомолібденовую раму: річ у тому, що переважну більшість фірм проводять тільки моделі початкового рівня. На даний момент, професійними сталевими рамами (хромомолібден . сплав стали) може "похвалитися" тільки фірма Marin і ще декілька елітних брендів.
Основні недоліки: не краща пріємістость, а також певні втрати енергії при педалюванні способом "танцівниця" і силовій роботі на підйомах. З цих причин хромомолібденовиє рами нечасто використовуються в кросс-кантрі, але улюблені туристами і марафонцями

 
Форум » Ремонт велосипедів » Рама » Рама
Сторінка 1 з 11
Пошук: